מחלקת נישואין

זוגות יקרים,

מחלקת הנישואין של המועצה הדתית טבריה הצטרפה למהפכת הרישום לנישואין בהליך קל ופשוט ומהיר. 
אנחנו כאן כדי לענות לכם על כל שאלה ולספק לכם שירות מקצועי ואדיב, ובעזרת שיתוף הפעולה שלכם, נדאג שהליך הרישום יבוצע כחוויה נעימה שתיזכר לכם לטובה. 
אז שיהיה במזל טוב! 

ארבעת השלבים:

פתיחת תיק נישואין
תשלום אגרה
הכנות לחתונה
קבלת תעודת נישואין

פתיחת תיק נישואין

השלב הראשון בהליך, לאחר שיש לכם תאריך לחתונה, הינו לפתוח תיק נישואין במועצה הדתית לכל הפחות 45 יום קודם מועד החתונה.

תיק זה יכלול את פרטי בני הזוג וכל המידע הנוגע לנישואיכם.
לנוחיותכם, ניתן ואפילו מומלץ לפתוח תיק נישואין באתר האינטרנט, כדי לחסוך זמן ברישום במשרדי המועצה.

תנאים נוספים:

 
  • על החתן והכלה להגיע למשרדי המועצה לפגישה עם הרב וזיהוי בני הזוג.
  • יש להביא תעודת זהות מקורית כולל ספח ותעודת נישואין/כתובה של ההורים.
  • אין צורך להביא תמונות.
  • לאישור היהדות והרווקות של הזוג נדרשים 2 עדים מעל גיל 18, גברים או נשים המכירים בהיכרות אישית מספקת את החתן ו/או הכלה מעל חצי שנה (אפשר ששני העדים יעידו גם על החתן וגם על הכלה ואפשר ששני עדים שונים יעידו על כל אחד). העדים לא יהיו קרובים לחתן / לכלה. העדים יכולים לבוא בזמנם החופשי למועצה הדתית בשעות הפתיחה ואין צורך לבוא ביחד עם הזוג.

 

  • בפגישה עצמה הזוג יקבל המשך הכוונה והדרכה לגבי מסמכים נוספים על פי הצורך כנדרש בתקנות הרבנות הראשית כגון: אישור הדרכת כלה, אישור רב מחתן ותעודת כשרות לאולם. מסמכים אלו ניתן לשלוח במייל למועצה הדתית ואין צורך להביאם פיזית.

אנו לשירותכם לכל שאלה או בקשה הקשורה לרישום הנישואין
שתזכו להקים בית שתשרה בו אהבה ואחווה ושלום ורעות!!